Zoals bij een goede wijn, hangt de kwaliteit van de koffie af van de grondstoffen, de vakkundige oogst en verwerking, een behoedzaam transport en de goede verdere verwerking van de koffiebonen. Enkel wanneer alle productiestappen onderhevig zijn aan strenge kwaliteitscontroles, kunnen de koffieproducten een uitstekende smaak bereiken. Om dit te garanderen, wordt de koffie voor onze eigen merken Markus en Moreno voortdurend aan intensieve kwaliteitscontroles onderworpen, van de teelt tot het eindproduct.
De ruwe koffie voor de ALDI-merken is exclusief afkomstig van geselecteerde koffie-importeurs uit de beste teeltregio's ter wereld: uit Midden- en Zuid-Amerika (o.a. Brazilië, Honduras, Peru en Colombia), Oost-Afrika (o.a. Kenia en Ethiopië) en Azië (o.a. Vietnam en India). Verschillende bonensoorten worden samengebracht in de exclusieve ALDI-melanges, om zo de beste kwaliteit en een unieke smaakervaring te bereiken. Het branden van de koffiebonen is een complex proces dat de smaak van de koffie bepaalt. Afhankelijk van de boon en het mengsel worden de brandduur en -temperatuur aangepast aan het koffieproduct.
Om expertise en ervaring te bundelen, wordt al bijna 50 jaar in beproefde branderijen in Duitsland exclusief koffie gebrand voor de eigen merken van ALDI. Het geheim van de kwaliteit van de koffie danken we aan de ervaring van de koffieteler en de brandmeester en aan de samenstelling van de boonsoorten.
Alle voor ALDI geproduceerde koffieproducten worden voortdurend getest door onafhankelijke controle-instanties. Het uiterlijk, de geur, het vochtgehalte, de dichtheid en de kwaliteit van de boon worden intensief getest, zowel bij de levering van de grondstoffen als bij de dagelijkse proeverijen van de bereide koffieproducten. Dankzij dit gesloten kwaliteitsborgingssysteem kunnen grondstoffen die niet aan de strenge eisen van ALDI voldoen, direct worden verwijderd. Regelmatig bewijzen producttesten de uitstekende kwaliteit van de koffieproducten van ALDI.
Er wordt een zogenaamde opt-out cookie in uw browser geplaatst die het de Facebook Pixel onmogelijk maakt om nog data te verzamelen.
Dit aanbod is al beschikbaar in de winkel. De herinneringsfunctie werd om die reden niet geactiveerd.
Let erop dat onze aanbiedingen in tegenstelling tot het vast assortiment in beperkte aantallen verkocht worden. Om die reden is het mogelijk dat ze al zijn uitverkocht in de voormiddag op de eerste actiedag.
Herinnering geactiveerd!
Herinneringsbevestiging
Je ontvangt je herinnering op ${date} om ${time}.
Bevestiging emailadres