1. Startpagina
  2. Garantie

Garantie

Koppel checkt de rekening – Garantie bij ALDI België

Garantie

Levensmiddelen

Alle artikelen uit ons vast assortiment die je bij ons gekocht hebt, kan je altijd en zonder vertoon van je kassabon teruggeven.

Alle eenmalig verkochte producten kan je in alle ALDI-winkels teruggeven binnen de 60 dagen na aankoop, zonder opgave van reden en op vertoon van je kassabon. De aankoopprijs wordt dan aan je terugbetaald.

Artikelen met garantiekaart

Gelieve voor artikelen met garantie de garantiekaart en de kassabon te bewaren zodat je jou indien nodig kan wenden tot de in de garantiekaart vermelde klantendienst van de fabrikant.

Volgens contractuele afspraken tussen Aldi en de fabrikant staat deze laatste in voor o.m. de gratis herstelling of vervanging van defecte toestellen. Vanzelfsprekend wordt er door deze speciale garantievoorwaarden geen afbreuk gedaan aan je wettelijk rechten als consument.**

Wat te doen in geval van defect?

1

Contacteer steeds eerst de dienst-na-verkoop, telefonisch of per e-mail. Het telefoonnummer of het e-mailadres vind je terug op de garantiekaart van je toestel. Vele technische storingen kunnen in vele gevallen reeds na direct contact verholpen worden.

2

Indien je defect niet telefonisch of per e-mail kan verholpen worden, zal je door de dienst-na-verkoop geïnformeerd worden hoe je jouw toestel gratis (zonder frankeerkosten) kunt opsturen.

3

Gelieve je toestel steeds goed verpakt (wij raden je aan om de originele verpakking te gebruiken) en samen met de door jou ingevulde garantiekaart en een kopie van je kassaticket op te sturen naar het door de dienst-na-verkoop opgegeven adres. Indien je de aangegeven procedure volgt, betaal je geen frankeerkosten.

4

Bij ontvangst van je toestel onderzoekt de dienst-naverkoop of het defect aan je toestel binnen de garantieregeling valt*.

5

Als het gebrek of het defect aan je toestel binnen de garantieregeling valt, stuurt de dienst-na-verkoop je hersteld toestel of een nieuw toestel terug naar het door jou op de garantiekaart ingevulde adres. Wij streven ernaar dat dit binnen de 10 werkdagen na ontvangst van je pakket door de dienst-na-verkoop afgehandeld is.

*De garantie vervalt bij defecten ten gevolge van verkeerd gebruik of ondeskundige behandeling van het toestel, bij het niet in acht nemen van de veiligheidsvoorschriften, bij beschadiging door geweld en bij ingrepen die niet door de gemachtigde dienst-na-verkoop zijn uitgevoerd. Dergelijke defecten die niet (of niet meer) door de garantie zijn gedekt of schade waardoor de garantie vervalt, kunnen hersteld worden tegen betaling. Hiervoor kan een bestek aangemaakt worden bij de dienst-na-verkoop. Indien de garantie vervalt door één van bovenstaande redenen, kan de dienst na verkoop een administratieve kost van max. € 49 aanrekenen om het door jou opgestuurde toestel in de toestand waarin het zich bevindt naar je terug te sturen.

**Indien je als consument meent dat het geschil dat je ons voorlegde geen oplossing kreeg binnen een redelijke termijn, kan je je wenden tot de Ombudsdienst Voor De Handel. ALDI heeft zich ertoe verbonden beroep te doen op een buitengerechtelijke regeling van het consumentengeschil via deze entiteit. Deze entiteit is een gekwalificeerde entiteit voor buitengerechtelijke geschillenregeling. ALDI zal aan die regeling meewerken en deze respecteren, maar behoudt zich het recht voor om die beslissing als niet bindend af te wijzen indien ALDI in een concreet geval absoluut niet akkoord kan gaan, zoals ook jij als consument het recht behoudt na of in plaats van deze regeling een gerechtelijke procedure te beginnen. Deze informatie wordt meegedeeld in toepassing van artikel XVI.4. van het Wetboek Economisch Recht.

Ben je ondanks onze inspanningen niet tevreden? Richt je dan tot de onafhankelijke dienst van de Ombudsman voor de Handel, www.ombudsmanvoordehandel.be.

Facebook Opt-out

Er wordt een zogenaamde opt-out cookie in uw browser geplaatst die het de Facebook Pixel onmogelijk maakt om nog data te verzamelen.

Herinnering voor
Foutmelding Er is helaas een fout opgetreden. Probeer het later nogmaals.

Wil je een melding ontvangen als het artikel beschikbaar is?

Datumselectie

Dag van herinnering
2 dagen vooraf
1 dag vooraf
Aanbiedingsdag
Tijdstip
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ter info
  • Om onze gratis herinneringsservice te gebruiken, moet u zich authenticeren wanneer u er voor de eerste keer gebruik van maakt. De procedure is als volgt : Voer uw e-mailadres in en klik op "Activeer herinnering". Na een paar minuten ontvangt u een activeringslink. In de volgende stap opent u die link en activeert u de herinneringsservice. Voor elk volgend gebruik is geen verdere authenticatie vereist.
  • Om dit formulier in te dienen, moet u het gebruik van cookies aanvaarden in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
  • De herinnering kan alleen worden verstuurd als de geselecteerde datum in de toekomst ligt en u uw e-mailadres met succes hebt geauthenticeerd.

Dit aanbod is al beschikbaar in de winkel. De herinneringsfunctie werd om die reden niet geactiveerd.

Let erop dat onze aanbiedingen in tegenstelling tot het vast assortiment in beperkte aantallen verkocht worden. Om die reden is het mogelijk dat ze al zijn uitverkocht in de voormiddag op de eerste actiedag.

Herinnering geactiveerd!

Herinneringsbevestiging

Je ontvangt je herinnering op ${date} om ${time}.

Bevestiging emailadres

We sturen je nog een e-mail om je e-mailadres te bevestigen. Klik aub op de link in de e-mail. Als de bevestigingspagina niet opent, kopieer dan de link en plak die in je browser.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch