Contacteer ons
Je kan ons op elk moment via het contactformulier een bericht nalaten of een vraag stellen. Je bericht komt terecht bij de verantwoordelijke klantendienst. Om je vraag vlug en vakkundig te kunnen beantwoorden, doen we ook een beroep op onze regionale hoofdzetel, die de ALDI-winkels in je regio beheert. Wanneer je een klacht indient, doen we een beroep op de leverancier of contractpartner die voor het product in kwestie verantwoordelijk is. Je aanvraag wordt dan naar die leverancier of contractpartner doorgestuurd, die een antwoord zal formuleren. Je gegevens worden enkel voor informatieve doeleinden doorgestuurd naar onze centrales, leveranciers of contractpartners om kennis te nemen van de informatie, je verzoek te kunnen beantwoorden of voor de afhandeling van je klacht. De gegevens worden niet voor andere doeleinden, zoals reclame, gebruikt.
Dit aanbod is al beschikbaar in de winkel. De herinneringsfunctie werd om die reden niet geactiveerd.
Let erop dat onze aanbiedingen in tegenstelling tot het vast assortiment in beperkte aantallen verkocht worden. Om die reden is het mogelijk dat ze al zijn uitverkocht in de voormiddag op de eerste actiedag.
Herinnering geactiveerd!
Herinneringsbevestiging
Je ontvangt je herinnering op ${date} om ${time}.
Bevestiging emailadres