Als je ons een bericht wilt sturen, gebruik dan steeds dit contactformulier.
Om je aanvraag zo snel mogelijk te kunnen beantwoorden, verzoeken we je om met onze opmerkingen rekening te houden.
Heb je een vraag over de beschikbaarheid van onze aanbiedingen?
Bij ALDI zijn we supertrots op onze aanbiedingen. Elke week opnieuw kan je bij ons topproducten tegen onklopbare prijzen vinden.
Onze aanbiedingen zijn dan ook razend populair. Daarom is de verspreiding van de voorraad over alle ALDI-winkels een gestroomlijnd proces.
Dit brengt met zich mee dat we geen voorraden in specifieke winkels voor je kunnen nakijken.
Wil je zeker zijn dat je van een aanbieding kan genieten? We raden je aan om zo vroeg mogelijk naar je ALDI-winkel te gaan op de startdag van de aanbieding (woensdag of zaterdag) en je slag te slaan!
Door transportproblemen en grondstoftekorten in het Verre Oosten en Europa ondervindt ook ALDI hinder bij leveringen van actie- en assortimentsartikelen.
Deze producten zijn daardoor niet altijd tijdig beschikbaar en het kan zijn dat de winkelvoorraad niet overeenstemt met de aanbiedingen/info uit de folder.
We doen ons uiterste best om de impact te beperken.
Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor het begrip!
Heb je een vraag voor ons?
We zijn er om die te beantwoorden! Neem zeker ook een kijkje in onze veelgestelde vragen, want de kans is groot dat je het antwoord op je vraag daar kan vinden.
Heb je toch nog een andere vraag, een opmerking of een suggestie? Laat het ons weten via onderstaand contactformulier!
Fout!Je aanvraag kan helaas niet in behandeling worden genomen. Probeer het later opnieuw.
Contacteer ons
Je kan ons op elk moment via het contactformulier een bericht nalaten of een vraag stellen. Je bericht komt terecht bij de verantwoordelijke klantendienst. Om je vraag vlug en vakkundig te kunnen beantwoorden, doen we ook een beroep op onze regionale hoofdzetel, die de ALDI-winkels in je regio beheert. Wanneer je een klacht indient, doen we een beroep op de leverancier of contractpartner die voor het product in kwestie verantwoordelijk is. Je aanvraag wordt dan naar die leverancier of contractpartner doorgestuurd, die een antwoord zal formuleren. Je gegevens worden enkel voor informatieve doeleinden doorgestuurd naar onze centrales, leveranciers of contractpartners om kennis te nemen van de informatie, je verzoek te kunnen beantwoorden of voor de afhandeling van je klacht. De gegevens worden niet voor andere doeleinden, zoals reclame, gebruikt.
Herinnering voor
FoutmeldingEr is helaas een fout opgetreden. Probeer het later nogmaals.
Dit aanbod is al beschikbaar in de winkel. De herinneringsfunctie werd om die reden niet geactiveerd.
Let erop dat onze aanbiedingen in tegenstelling tot het vast assortiment in beperkte aantallen verkocht worden. Om die reden is het mogelijk dat ze al zijn uitverkocht in de voormiddag op de eerste actiedag.
Herinnering geactiveerd!
Herinneringsbevestiging
Je ontvangt je herinnering op ${date} om ${time}.
Bevestiging emailadres
We sturen je nog een e-mail om je e-mailadres te bevestigen. Klik aub op de link in de e-mail. Als de bevestigingspagina niet opent, kopieer dan de link en plak die in je browser.