1. Pers
  2. ‘Willie Witloof’ loodst consumenten doorheen een betaalbaar eindejaar

‘Willie Witloof’ loodst consumenten doorheen een betaalbaar eindejaar

16/11/2021

Erpe-Mere, 16 november 2021 – ALDI heeft voortaan een eindejaarsheld binnen eigen rangen genaamd ‘Willie Witloof’. Een klein, schattig, Belgisch witloofje dat talrijke avonturen beleeft en de consument met raad en daad bijstaat tijdens de eindejaarsperiode.

willie

Traditioneel zorgt eindejaar voor heel wat vraagtekens bij de consument. Niet alleen de samenstelling van het menu, maar ook de decoratie of keuze van de bijpassende wijn vormen vaak een onderwerp van stress. ALDI biedt hier een helpende hand en ontwikkelde samen met zijn medewerkers  zijn nieuwe eindejaarsheld: ‘Willie Witloof’.

“Willie Witloof is onze ultieme held tijdens deze feestperiode”, zegt Isabel Henderick, Managing Director Marketing & Communicatie bij ALDI. “Aan de hand van talrijke tips, weetjes en recepten vormt Willie Witloof de ideale bondgenoot om samen de feestdagen door te brengen.”

Witloof als typische eindejaarsgroente

Witloof is tijdens het eindejaar een echte klassieker op de menukaart van vele Belgische consumenten. De groente, die in de volksmond ook wel ‘het witte goud’ genoemd wordt, kent traditioneel een duidelijke piek in de maand december.

“De keuze om witloof tot leven te brengen als eindejaarsheld is een bewuste keuze”, vervolgt Henderick. “Het is gezond, lekker vers, van eigen bodem én feestelijk. Alle troeven verenigd in één enkel product en daarom de perfecte verpersoonlijking van waar ALDI voor staat: ons eindejaar, lekker betaalbaar.”

Jaar na jaar behoort witloof in die periode tot de top 3 van de best verkochte groenten die in de ALDI-winkelkar verdwijnen, naast wortelen en komkommers.


De nieuwe eindejaarsheld van ALDI zal doorheen de verschillende kanalen tot leven worden gebracht. Zowel in de tv-spots, via de socialemediakanalen, de folders, de newsletters, het eindejaarsmagazine, de website, de app en in de cinemazalen zal Willie Witloof de hoofdrolspeler worden.

 

Facebook Opt-out

Er wordt een zogenaamde opt-out cookie in uw browser geplaatst die het de Facebook Pixel onmogelijk maakt om nog data te verzamelen.

Herinnering voor
Foutmelding Er is helaas een fout opgetreden. Probeer het later nogmaals.

Wil je een melding ontvangen als het artikel beschikbaar is?

Datumselectie

Dag van herinnering
2 dagen vooraf
1 dag vooraf
Aanbiedingsdag
Tijdstip
00:00
01:00
02:00
03:00
04:00
05:00
06:00
07:00
08:00
09:00
10:00
11:00
12:00
13:00
14:00
15:00
16:00
17:00
18:00
19:00
20:00
21:00
22:00
23:00
Ter info
  • Om onze gratis herinneringsservice te gebruiken, moet u zich authenticeren wanneer u er voor de eerste keer gebruik van maakt. De procedure is als volgt : Voer uw e-mailadres in en klik op "Activeer herinnering". Na een paar minuten ontvangt u een activeringslink. In de volgende stap opent u die link en activeert u de herinneringsservice. Voor elk volgend gebruik is geen verdere authenticatie vereist.
  • Om dit formulier in te dienen, moet u het gebruik van cookies aanvaarden in de beveiligingsinstellingen van uw browser.
  • De herinnering kan alleen worden verstuurd als de geselecteerde datum in de toekomst ligt en u uw e-mailadres met succes hebt geauthenticeerd.

Dit aanbod is al beschikbaar in de winkel. De herinneringsfunctie werd om die reden niet geactiveerd.

Let erop dat onze aanbiedingen in tegenstelling tot het vast assortiment in beperkte aantallen verkocht worden. Om die reden is het mogelijk dat ze al zijn uitverkocht in de voormiddag op de eerste actiedag.

Herinnering geactiveerd!

Herinneringsbevestiging

Je ontvangt je herinnering op ${date} om ${time}.

Bevestiging emailadres

We sturen je nog een e-mail om je e-mailadres te bevestigen. Klik aub op de link in de e-mail. Als de bevestigingspagina niet opent, kopieer dan de link en plak die in je browser.

regions.regionSwitchHeadline

regions.regionSwitchText
regions.regionSwitchTextExplicitSwitch