29/11/2019
Schelle, 29 november 2019 – De ALDI-folder werd gisteravond bekroond tijdens de verkiezing ‘Folder van het Jaar’ in de categorie
‘Supermarkten’. Het is voor het tweede jaar op rij dat ALDI deze mooie erkenning van de consument krijgt. Begin 2020 krijgen deze
consumenten bovendien een gerestylede versie van de folder in de bus. De hernieuwde folder is compacter, telt meer pagina’s en biedt meer
leescomfort.
In de verkiezing ‘Folder van het Jaar’, georganiseerd door BD myShopi, kiest de consument zijn favoriete folder. Hij stemde net als vorig jaar massaal op de
ALDI-folder waardoor de keten zijn titel ‘Folder van het Jaar’ met één jaar mag verlengen.
Isabel Henderick, Managing Director Marketing & Communication bij ALDI, is enorm trots op deze erkenning. "We willen iedereen bedanken die voor ons
gestemd heeft. We zijn heel fier dat onze folder opnieuw tot beste van België is verkozen. Het is het resultaat van een goede samenwerking tussen ons
marketingteam, onze category management organisatie, ons creatief bureau BOA en alle andere ALDI-medewerkers.”
Vernieuwing op komst
Ook al heeft ALDI de bekendste en meest geliefde folder van België, de keten blijft inzetten op innovatie. Om de klant nog beter te informeren, zal de ALDI-
folder vanaf begin januari een ware make-over ondergaan. “Ook anno 2020heeft een reclamefolder toegevoegde waarde, op voorwaarde dat die voldoet
aan de wensen van de klant. Daarom wijzigen we de ALDI-folder naar een formaat dat beter in de hand ligt, wat onder andere zorgt voor een nog beter
leescomfort”, legt Henderick uit.
Bovendien zal het aantal pagina’s toenemen. “De afgelopen jaren is ons assortiment aan artikelen fors uitgebreid. Deze wijziging biedt de mogelijkheid
om meer ruimte te creëren en onze klanten op die manier nog beter en accurater in te lichten over onze producten”, besluit Henderick.
Foto’s van de winnende en nieuwe folder vindt u via https://we.tl/t-lFuG4Iitnh
Er wordt een zogenaamde opt-out cookie in uw browser geplaatst die het de Facebook Pixel onmogelijk maakt om nog data te verzamelen.
Dit aanbod is al beschikbaar in de winkel. De herinneringsfunctie werd om die reden niet geactiveerd.
Let erop dat onze aanbiedingen in tegenstelling tot het vast assortiment in beperkte aantallen verkocht worden. Om die reden is het mogelijk dat ze al zijn uitverkocht in de voormiddag op de eerste actiedag.
Herinnering geactiveerd!
Herinneringsbevestiging
Je ontvangt je herinnering op ${date} om ${time}.
Bevestiging emailadres