03/12/2021
Erpe-Mere, 3 december 2021 – ALDI België is op zoek naar meer dan 300 extra medewerkers. De discounter is in volle ontwikkeling waardoor de verschillende teams verder versterkt worden. Het merendeel van de vacatures heeft betrekking op winkelmedewerkers.
ALDI België is een bedrijf in volle expansie. Het afgelopen jaar opende de keten meer dan 20 vernieuwde winkels. Het aantal medewerkers, de zogenaamde #ToppersVanDenALDI, nam toe tot in totaal meer dan 7.900, verspreid over het land en verschillende diensten. De groei is niet ten einde. Momenteel is ALDI op zoek naar meer dan 300 vaste collega’s.
De discounter zoekt voornamelijk extra handen voor de winkels. Zowel winkelmedewerkers als assistent-winkelmanagers staan met stip bovenaan. Ook zijn er openstaande vacatures in de ondersteunende diensten. “Onze Toppers vormen het kloppend hart van ALDI en zijn de motor van ons succes”, zegt Dimitri Bataillie, Managing Director Human Resources bij ALDI. “Het is voor ons dan ook van groot belang dat we onze ALDI-familie verder kunnen uitbreiden met de meer dan 300 rasechte #ToppersVanDenALDI die we zoeken.”
Geen dag dezelfde
ALDI staat met een gemiddelde anciënniteit van 12 jaar gekend als een stabiele werkgever met een familiale werksfeer. “Deze twee factoren zijn een indicatie dat ALDI inzet op het engagement van zijn medewerkers”, vervolgt Bataillie. “Iets waar we meer en meer bewust aan werken. Bovendien merken we dat binnen vele teams hechte vriendschapsbanden ontstaan.”
Een job bij ALDI kent vele voordelen. Gezien het uitgebreid winkelpark aan 440 verkooppunten en 7 regionale hoofdkantoren biedt ALDI vaak een job dicht bij huis. “Samen met de mogelijkheden tot deeltijds werken zorgt dat voor een goed evenwicht tussen werk en privé als extra troef voor onze collega’s”, zegt Bataillie. “Als winkelmedewerker krijg je bij ALDI bovendien de kans jezelf te ontwikkelen dankzij de veelzijdigheid die de job biedt. Geen dag is dezelfde in onze winkels.”
In zijn zoektocht zal ALDI werk maken van een grootschalige rekruteringscampagne. Via krantenadvertenties, online campagnes en flyers wil ALDI geïnteresseerden aansporen om zich tot de ALDI-familie te voegen.
Er wordt een zogenaamde opt-out cookie in uw browser geplaatst die het de Facebook Pixel onmogelijk maakt om nog data te verzamelen.
Dit aanbod is al beschikbaar in de winkel. De herinneringsfunctie werd om die reden niet geactiveerd.
Let erop dat onze aanbiedingen in tegenstelling tot het vast assortiment in beperkte aantallen verkocht worden. Om die reden is het mogelijk dat ze al zijn uitverkocht in de voormiddag op de eerste actiedag.
Herinnering geactiveerd!
Herinneringsbevestiging
Je ontvangt je herinnering op ${date} om ${time}.
Bevestiging emailadres